Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego PolskiMotocyklista.pl

 

Sklep internetowy, działający pod adresem PolskiMotocyklista.pl prowadzony jest przez firmę AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, ul. Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów zwanym w dalszej części regulaminu Sklepem.

Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

 1. Zamówienia

1.1 Składanie zamówień

Sklep internetowy PolskiMotocyklista.pl prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronie Sklepu www za pośrednictwem sieci Internet. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

Klient składa Zamówienie jako oświadczenie woli, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę i cenę towaru. Zamówienia są składane oraz przyjmowane przez stronę internetową PolskiMotocyklista.pl, po zalogowaniu się w systemie do panelu klienta PolskiMotocyklista.pl.

Złożenie zamówienia przez stronę internetową jest możliwa po zarejestrowaniu w Panelu Klienta lub bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie przesłania na adres poczty elektronicznej potwierdzenia przez Sklep. Jeżeli Klient nie otrzyma potwierdzenia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.

Klient dokonując zakupu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy oraz w celu przesyłania informacji o promocjach i nowościach w PolskiMotocyklista.pl. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji. Wszelkie przekazane przez Klienta dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO).

 

1.2 Przyjęcie zamówienia do realizacji

Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a Sklepem następuje po zaakceptowaniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia przez pracowników sklepu PolskiMotocyklista.pl . Zamówienie przyjmuje wtedy status „Potwierdzone”.

Po otrzymaniu przez sklep zamówienia na podany przez Klienta adres e-mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi zamówienia. Jeżeli Klient pomimo złożenia zamówienia nie otrzymał takiego potwierdzenia i numeru jest zobowiązany do kontaktu z poprzez e-mail lub telefonicznie – zgodnie z danymi wskazanymi w zakładce Kontakt

Jeżeli zamówione towary są dostępne w magazynie głównym, ich wysyłka następuje w ciągu 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż „Za pobraniem”.

Poszczególne towary zawarte w ofercie sklepu internetowego PolskiMotocyklista.pl oznaczone są statusami uzależnionymi od stanu magazynowego danego towaru:

Dostępny - towar mamy w magazynie centralnym. Wysyłka zgodnie z opisem towaru.

Dostępny na telefon - towar specjalny, o ograniczonej dostępności, którego nie mamy obecnie w magazynie głównym. Wysyłka w takim przypadku może potrwać do 5 tygodni roboczych. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby takie zamówienie było zrealizowane jak najszybciej

Towar będzie dostępny od dnia: ... - towar dopiero pojawi się w sprzedaży w dniu podanym w komunikacie. Obecnie przyjmujemy zamówienia i będzie gotów do wysłania w podanym dniu o ile termin dostarczenia go do naszego magazynu głównego nie opóźni się z winy producenta. Daty pojawienia się towaru w sprzedaży mogą się zmieniać. Jak tylko otrzymujemy taką informację, zmieniamy komunikat na stronie towaru.

W przypadku, gdy zamówione przez Klienta towary są niedostępne w magazynie lub u dostawców Sklepu, Klient jest informowany przez pracowników sklepu e-mailem lub telefonicznie o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w założonym terminie. Klient podejmuje wówczas decyzję o dalszej realizacji zamówienia (możliwe opcje to: wydłużenie czasu realizacji, częściowa realizacji zamówienia lub zmiana asortymentu), bądź rezygnacji z niego.

W przypadku zamówień niektórych towarów może być wymagana wpłata zaliczki w wysokości określonej w opisie towaru. Jeżeli Klient wybrał taki towar, jest on informowany podczas składania zamówienia na stronie internetowej lub e-mailem.

Zamówiony przez Klienta towar zostanie wydany niezwłocznie. W uzasadnionych przypadkach realizacja zamówienia może się wydłużyć, nie więcej jednak niż o 30 dni od zawarcia umowy, chyba że w umowie ustalony zostanie inny termin.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

Ograniczona liczba towarów jest okresowo przeznaczana do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży. Realizacja zamówień na ten asortyment następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

1.3 Płatności i ceny

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w sklepie firmowym mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.

Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie PolskiMotocyklista.pl

Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:

Karta kredytowa/płatnicza za pośrednictwem systemu PAYU – wówczas Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie składania zamówienia. Zamówienie zaczyna być realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Przelew za pośrednictwem systemu PAYU – wówczas Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie składania zamówienia. Zamówienie zaczyna być realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał formę płatności przelewem, a zamówiony towar jest dostępny w magazynie głównym, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty e-mailowo: sklep@polskimotocyklista.pl. W momencie wystąpienia wątpliwości co do oryginalności dowodu wpłaty sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. Jeśli Klient nie przyśle potwierdzenia wpłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 14 dni roboczych.

Odbiór osobisty – wówczas Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie odbierania go w naszym sklepie firmowym zlokalizowanym pod adresem ul. Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów

Za pobraniem – wówczas zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi dostawy paczki w momencie odbioru.

 

1.4 Realizacja zamówienia

Po skompletowaniu wszystkich towarów z zamówienia Klienta (bądź ich części po skonsultowaniu się z Klientem) zamówienie jest realizowane poprzez odbiór osobisty lub wysyłkę na wskazany adres. Odbiór lub nadanie przesyłki jest równoznaczne ze zrealizowaniem zamówienia - status zamówienia zmienia się na „Zrealizowane”.

1.4.1 Odbiór osobisty

Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał jako formę odbioru i płatności „Odbiór osobisty” zostanie poinformowany o czasie zrealizowania zamówienia drogą e-mailowa lub telefoniczną. Kiedy towar, który został zamówiony, będzie gotowy do odbioru, Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem przez konsultantów.

Towar przeznaczony do odbioru osobistego jest przetrzymywany w centrali firmy przez okres 4 tygodni od momentu pierwszego poinformowania przez pracownika Sklepu o możliwości odbioru towaru przez Klienta. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.

1.4.2 Wysyłka

Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską wybraną przez klienta podczas finalizacji składania zamówienia. W zamówieniu wskazane są koszty wysyłki w zależności od wybranej opcji, zgodnie z cennikiem obowiązującym na stronie PolskiMotocyklista.pl/wysylka.php.

Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski

Fakt nadania przesyłki jest potwierdzany e-mailem (zawierającym dane przesyłki wraz z numerem listu przewozowego, ewentualnie dodatkowe informacje takie jak np.: koszty pobrania).

Do każdej paczki jest dołączany paragon zawierający informacje na temat cen towarów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

Sklep PolskiMotocyklista.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.

W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na PolskiMotocyklista.pl należy kontaktować się ze Sklepem poprzez e-mail lub telefon podane na stronie www w zakładce Kontakt.

 

2. Wymiana towaru

W przypadku, gdy Klient podejmie decyzję o wymianie towaru należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem PolskiMotocyklista.pl za pomocą e-maila lub telefonicznie – zgodnie z danymi dostępnymi w zakładce Kontakt

Podczas kontaktu Klient jest zobowiązany do podania:

  • numeru zamówienia,
  • daty złożenia zamówienia,
  • daty odbioru przesyłki
  • wskazania szczegółów wymienianego lub reklamowanego towaru.
  • Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury, a także wypełnionym formularzem wymiany lub formularzem reklamacji. Towar musi być zwrócony na adres Sklepu:

AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, ul. Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów

Sklep pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany. Koszt wysyłki zwracany jest na konto wskazane przez klienta i stanowi równowartość najtańszej opcji wysyłki w sklepie internetowym. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na koszt Sklepu.

Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, Klient dokonuje przelewu wynoszącego różnicę w cenie towarów i nie ponosi innych dodatkowych kosztów.  W przypadku wysyłki towaru do Klienta, gdy nie dokonał on wcześniejszego przelewu różnicy wynikającej z ceny dodatkowy koszt wysyłki za pobraniem wynosi różnicę w cenie towarów powiększoną o 10 zł (jako koszt pobrania).

Klientowi przysługuje prawo do jednej wymiany towary bez ponoszenia dodatkowych kosztów przesyłki. W przypadku drugiej i kolejnych wymian Klient dokonuje przelewu stanowiącego równowartość kosztów przesyłki - zgodnie z wybraną opcją. Każdorazowo taką czynność należy potwierdzić mailowo ze sklepem.

 

3. Zwrot towaru

Klient może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Zwrotom podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury, a także wypełnionym formularzem lub oświadczeniem zwrotu. Towar musi być zwrócony na adres Sklepu:

AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, ul. Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów

Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że Sklep nie poinformował Klienta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży.

Klient zobowiązuje się zwrócić towar za pomocą przesyłki lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar.

Sklep dokona zwrotu płatności otrzymanych od Klienta po otrzymania towaru z powrotem i potwierdzeniu jakości zwracanego towaru.

Sklep nie pokrywa kosztu wysyłki towaru przeznaczonego do zwrotu. Nie przyjmuje także paczek za pobraniem.

Sklep dokona zwrotu płatności za zamówienie przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami dla Sklepu. Zwrotu pieniędzy zostanie dokonany do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej i potwierdzenia jakości otrzymanego towaru zgodnego z wysłanym w zamówieniu.

 

4. Reklamacje w zakresie zakupionych towarów

Dokładamy wszelkich starań, aby towary oferowane w naszym sklepie były wolne od wad i zgodne
z deklarowaną specyfikacją. Nasza oferta składa się z towarów oryginalnych i posiadających gwarancję jakości producenta. Sklep dostarcza Klientowi towary bez wad. Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela 24 miesięcznej gwarancji. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z prawa do reklamacji jest zawiadomienie przez Klienta o wadzie w terminie 2 lat od wydania Klientowi towaru.

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodność towaru z umową. Podstawą rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta jest:

  1. Odesłanie wadliwego towaru do sklepu.

Wysyłany towar musi być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Towar odsyłany do sklepu PolskiMotocyklista.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt.

Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient. Jeżeli reklamacja zostanie rozparzona pozytywnie koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zostaną zwrócone Klientowi przez Sklep. Towar musi być zwrócony na adres Sklepu:

AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów

Koszt wysyłki zwracany jest na konto wskazane przez klienta i stanowi równowartość najtańszej opcji wysyłki w sklepie internetowym. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

Klient może także zgłosić reklamację bezpośrednio w naszym Sklepie.

  1. Dołączenia do paczki z reklamowanym towarem dowodu zakupu: paragonu lub kopii faktury, stanowiącego potwierdzenie dokonania zakupu towaru w Sklepie.
  2. Dołączenia do paczki z reklamowanym towarem wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego

 

W przypadku wątpliwości co do zgłoszenia reklamacji zachęcamy do wcześniejszego kontaktu ze sklepem poprzez dane kontaktowe umieszczone na naszej stronie www w zakładce Kontakt

W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji Klient ma prawo do wyboru dwóch sposobów reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:

  • możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy;
  • skorzystania z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta.

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.

Klient ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
  • Możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia powstałego pomiędzy Klientem a sprzedawcą powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

Więcej informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur uzyskać można w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl.

 

5. Korzystanie ze sklepu internetowego

Sklep PolskiMotocyklista.pl jest ogólnie dostępny, jednak zależy nam na jak najwyższym komforcie osób z niego korzystających. Zachęcamy wszystkich użytkowników do przestrzegania zasad opisanych w Regulaminie i podawania prawdziwych oraz dokładnych danych. Dzięki temu możemy realizować składane zamówienia w sposób szybki i zgodny z oczekiwaniami naszych Klientów.

Zawsze dokładamy wszelkich starań w celu zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa związanego z przekazywaniem komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Nasz Sklep podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie. Dlatego oczekujemy od naszych Klientów, aby:

  • podali w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane zgodne z prawdą, dokładne i dbali o ich aktualność.
  • korzystali ze Sklepu i w sposób nie powodujący zakłóceń w jego funkcjonowaniu, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
  • nie podejmowali działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
  • nie dostarczali i nie przekazywali za pomocą narzędzi udostępnianych przez Sklep treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  • korzystali z oferty Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
  • korzystali ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

Aby funkcjonowanie Sklepu przebiegało we właściwy sposób zastrzegamy sobie prawo do pozbawienia Klienta prawa składania zamówień za pomocą z Sklepu w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

  • dopuści się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
  • dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sklep za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sklepu.

 

6. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  • Sklep polskimotocyklista.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  • Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  • Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:

AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, ul. Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów

  • W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  • Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 7. Postanowienia końcowe

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W przypadku gdy Klient nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę firmy AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, prowadzącego sklep PolskiMotocyklista.pl .

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 8. Ochrona danych osobowych

Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w postaci:

  • założenia konta w sklepie internetowym pl  
  • zawierania i wykonywania umów sprzedaży towarów zamówionych przez Klienta w sklepie internetowym pl
  • przekazywania informacji handlowych o ofercie i akcjach promocyjnych oraz wszelkich innych informacji o działalności administratora danych

Przekazanie przez Klienta swoich danych osobowych Administratorowi danych osobowych jest  dobrowolne, jednak niezbędne zawierania i wykonywania umów sprzedaży towarów zamówionych przez Klienta w Sklepie. Jest również niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym na stronie PolskiMotocyklista.

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

  • Administratorem Pana/Pani danych jest firma AUTO-KRAM Motocykle Samochody Serwis Sprzedaż, ul. Kolonijna 2, 06-400 Ciechanów. Skontaktować się można z nami tradycyjnie, pisząc na adres naszej siedziby lub mailowo (admin@polskimotocyklista.pl).
  • Administrator danych osobowych –- przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody w celu wykonania umowy. Przetwarzanie odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (w tym archiwizacja, dochodzenie roszczeń). Jeżeli nie podali Państwo swoich danych osobowych bezpośrednio Administratorowi, Państwa dane osobowe zostały przekazane Administratorowi przez podmiot, w imieniu, którego Państwo działacie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    1. zawarcia i wykonania umów  z kontrahentami Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1b RODO) - przez okres trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu;
    2. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np. wystawienia lub przechowywania faktur i innych dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c RODO) – przez okres jaki przepisy prawa nakazują przechowywać dane,
    3. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1f RODO) – przez okres, po którym przedawnią się roszczenia ,
    4. weryfikacji wiarygodności płatniczej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1f RODO) – przez okres niezbędny do dokonania takiej oceny przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu umowy,
    5. marketingu bezpośredniego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1f RODO) – przez okres trwania umowy lub do złożenia sprzeciwu,
    6. wykrywania nadużyć i zapobiegania im (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c i 1f RODO) – przez okres trwania umowy, a następnie przez okres po którym przedawnią się roszczenia lub przez czas trwania postępowań prowadzonych przez właściwe organy publiczne,
    7. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1a RODO) – przez okres od udzielenia zgody do jej cofnięcia.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione osobom upoważnionym przez Administratora, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w tym usługi techniczne i organizacyjne, usługi w zakresie prowadzenia poczty elektronicznej, a także podmiotom w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym kontaktujecie się Państwo z Administratorem w związku z realizacją umowy oraz po zakończeniu tego okresu zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
  • W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    5. prawo do przenoszenia danych;
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
  • W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. W przypadku zawierania umowy podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
  • Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Pani/Pana dane nie będą profilowane za wyjątkiem przypadku gdy dane zostały pozyskane za pośrednictwem stron internetowych Administratora oraz po uzyskaniu Pani/Pana zgody na otrzymywanie informacji handlowych lub akceptacji stosowania plików cookies. Profilowanie wykonywane jest w oparciu o posiadane dane tj w szczególności takie jak: dane dotyczące świadczonych usług, dane transmisyjne, dane o lokalizacji, informacje pozyskane za pomocą tzw. plików cookies. Profilowanie ma wpływ na informacje marketingowe oraz oferty jakie Pani/Pan będzie otrzymywać. Szczegółowe informacje dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania zawarte są w Polityce Prywatności.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl